Bäst att hålla ölen åt rätt håll !

Gårdagen var riktigt kul.
Från början var jag ju rastlöst och tyckte timmarna kunde springa lite snabbare.
Sen helt plötsligt blev allt stressigt.
Estlänningar kom hit och jag bjöd på kaffe och kaka, sen satte jag mig på cykeln utan vantar och frös nästan sönder innan jag hamnade i ett iskallt hus på Grevgatan.
Där stekte jag några korvar och försökte klura ut hur man kunde koppla in datorn till superduperljudet. Men det gick inte för att det inte fanns någon audio in. Ruttet tänkte vi och gick sedan till willys i en väldans fart för att möta bosse och köpa några meloner.
När vi kommit tillbaka till huset väntade K och F där. Tydligen hade dom också varit på willys men vi missat varandra precis.
Vi satte oss i vardagsrummet och kollade på katter och tatueringar sen gick vi ner en trappa och chillade med pipan.
Senare kom ett hungrigt födelsedagsbarn samt Märry.
Det blev lite mer chill och sedare kom ett till födelsedagsbarn och hans kompanjoner.
Det blev bra musik, dans, och  Carolavindar i källaren.




Kommentarer
Postat av: Ni kallar mig Ralleeee

Va en trevlig kväll! Men tycker rubriken till det här inlägget känns lite riktat mot en viss person, personen i fråga ser det dock bara som ett bra tips inför framtida öldrickande!

2011-03-01 @ 02:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0