Jag snorar , snor du ?

Legat i sängen. Kröp under täcket helt när jag såg snön yra där utanför.
Våren är som kärleken, den kommer och går lite som den vill innan den bestämmer sig för att stanna helt.
Bara att hålla ut och hitta andra solstrålar under tiden som gör dig glad.
Just nu är jag som han i den där reklamen med massa näsdukar. Helt brutalt att en näsa kan klara allt papper, dock så är den illröd nu. Stackars lilla näsa.
Har sminkat mig nu, ser dock ut som en Yoko Ono i rödlockigt hår. Tror inte det går att göra något åt det. Jag får helt enkelt se ut sådär idag.
Tänkte klura fram någon maträtt som kan tillagas senare när F har jobbat färdigt på sitt gula jobba, med den lilla svarta hunden på.
Hörde att det var populärt med tacos idag, så kanske följer strömmen och fixar något sådant mexit.
Hejdå så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0