Le och va glad !

Nu tänker ni säkert "Gud så tråkig hon är som inte laddar upp några bilder eller direkt skriver något intessant".
Och vet ni, det har ni rätt att tänka! För just nu känner jag mig lite off. Håller på och spelar in en låt, men det går inte alls bra eftersom min tunga inte vill göra det jag själv vill. Tror det beror lite på trötthet. Minga ögon känns bara halvt öppna idag och nu när jag är inne på mina andra kaffe tycker jag allt att dom borde ta och öppna sig snart.
Ska iaf ha det chill med mina kvinnor idag. Sen får vi se vart våra ben bär oss och vart vi tar vägen när mörkret har fallit.
Ska försöka knåpa ihop någon fin bild till er snart. Så kanske ni blir lite gladare än vad ni var innan.
Hoppas ni alla har en superbra Lördag iaf !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0