Nattalush ska tala ut om sin dag

Dagen har varit bra.
Solen sken och då sken jag också upp. Som vanligt borde hon ha stannat i sängen för när hon skulle koka kaffe spillde hon först pulver på marken, eller rättare sagt golvet och på sig själv. Sen började hon iaf koka det. Eftersom datorn var så intressant så glömde Nattalush sin Don Pedro på spisen och vips så var han kokande. Spottade svart vatten som en galning och var helt tokig. Hon sprang då snabbt fram till honom, försökte dra honom ifrån spisen så han kunde lugna ner sig. Kaffet blev bränt och äckligt och pricken över i var att mjölken var slut. Typsikt!
Satte mig i solen som gick i moln, svinkallt vare där inne där jag satt och lyssnade på mina drömmars man.Han heter Enrique och borde bli normal. En chihuahua trillade in över staketet och försvann sedan efter en stund. Jag fick fräknar på näsan och sen blev det snöstorm. Nu sitter jag här , lyssnar på gammal rock n roll, grease och nu mot slutet trillade mamma mia in och ville sjunga lite för mig. Jag vill ha glass, så ska nog äta glass sen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0