randomsnack

Jag blir sur på skitsnön som bara började falla utanför mitt fönster idag. Efter för lite sömn,svettiga drömmar och ett evig tumlande i sängen är jag nu uppe på fötterna iaf. Men vädret gillas inte alls. Vart tog min sol vägen tro?
Jag som hade hoppats på grillning och sådant fint. Dock kan ju det gå nu med, men inte så kul att stå och frysa om både fötter och händer och försöker mer eller mindre överleva kylan istället för att njuta av maten.
Snart fredag och jag har varit sjuk hela långa veckan. Den vill tydligen inte försvinna men tänkte försöka bota den med lite kanelbullar och annat fint lite senare.
Jag vet inte riktigt vad jag kan bjuda på för bild, men tänkte leta upp någon bild för exakt ett år sen som ni kan sitta och kolla på en stund om ni vill.




2010 köpte jag tydligen massa kläder.



& 2009 käkade jag pannkakor med kolasås. Typ det jag tänkte göra idag med, fast byta ut kolan mot choklad!




2008-Käkade , sov och var sjuk



2007- Chilladed runt med massa färger, skolkade från slöjden och bar ett hängsmycke med en blomma och döskalle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0