Två dagar och jag chillar som vanligt.

Jag är sämst på att blogga nu känner jag. Tiden bara rinner iväg och jag styr med massa annat som jag glömmer bort att ta kort på.
Igår städade jag iaf mitt rum för att jag skulle få besök. Hade kläder ungefär överallt och istället för att göra i ordning allt bara kastade jag in allt i garderoben.
En hemsk dag , då solen inte lyser och det kanske regnar, då ska jag ta tag i den.
Satt iaf och rökte på mitt fina rum, kollade på Madicken och fotboll, samt sjöng och lyssnade på fint gitarrspelade.
Lite senare rusade jag hem till F och som vanligt drog vi på mataffärssafari. Köpte en choklad och saker till bullbak.
Bullbaket blev en katastrof men vi hade kul så länge det varade.
För mycket mjöl resulterar till mjölvulkaner och torra bullar med knaprig yta. Dessutom hade vi glömt pärlsockret så dom såg sjukt nakna ut, stackars bullar.

Idag har jag varit i skolan och haft psykologi. En väldigt lugn lektion då det skulle vara diskussion men alla var mest bara lama. Chillade vidare till Mejeriet där jag sjöng upp min sångläxa. Min lärare tycker det var väldigt väldigt bra och jag höll faktiskt med. Fick dock en skum läxa nu som känns lite jazz, 80tal och arabiskt, men den ska väll gå att fixa.
F kom därefter och hämtade upp mig och vi handlade rostad majs, konstig köttig svamp och glögg.
Lagade lite mat och sen satt vi och letade bra dunkmusik. Vet inte riktigt om vi lyckades så bra bara.
Pappa kom ner med en paket han trodde var min. Har beställt högtalare till min iphone, men till vår besvikelse låg det en dubbel luftmadrass i paketen.
Nu sitter jag här själv och dunkar, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0