"lackar på om det är micron som stör min internetanslutning".. micron plingar och där satte spotify igång!

Jag känner mig extremt lam med bloggandet just nu. Har så mycket annat att göra känns det som.
Sjunger, tar kort och äter ungefär. Sen är det annat i livet som måste fixas till.
Tror all bloggtorka är snöns fel. Snön bara faller och det är inte vackert längre, mest bara fult , kallt och mongo.
Ska se till att leverera lite när solen lyser igen, så jag hoppas innerligt att solen tittar fram snart. Jag saknar den.

Idag har jag iaf skrattat en del, vart sur på vädret och att inspirationen till bilder inte har kommit. Men löste sig tillslut, ja det med bilderna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0