you make my dreams come true/ duck tales

Hade det väldigt kul igår.
Som vanligt spelade vi kort och det är då min smartaste sida visas, eller inte. Säger alltid blåsta saker och andra kan skratta, dock skrattar jag själv också åt det för jag hör hur dumt allt låter.
Vi var iaf hemma hos frida och jag frossade jordnötsringar. Fy tusan så gott det är! Något bättre än jordnötter finns nästan inte.
Efter några timmar hos Fridis traskade vi ner till stan för att hänga. Svinhalt som det var på vägarna var det inte alls lätt att ta sig fram men vi lyckades.
Träffade trevligt folk och snackade om allt möjligt. Bland annat om hur man skriver meddelanden på mobil och på datorn. Om någon skriver utan smilisar och har massa punkter känns människan i fråga ganska dryg och arg. Men som du är är inte jag en av dom, utan en glad skrivare med många utropstecken.
Nu sitter jag här i sängen och väntar på frukost. Kommer bli fasligt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0