Äsch..

Slutet på dagar som gått gör sitt. Att somna ledsen, upprörd eller arg följer en till sömnen, genom sömnen och nästa dags uppvaknande.
Gårdagen var inte kul. Men jag blev brun av en låtsas sol innan det.
Nu ser jag mer ut som en kines med små ögon. Eller kanske inte en kines utan mer som en indian. Likheten är ju slående.
Jag kom på när jag samtalade med min kompis idag att jag nog borde läsa min egna blogg lite oftare. Jag skriver så mycket smart, som jag sedan glömmer bort när jag hamnar i någon jobbig situation.
Väldigt fail, men tur är väll att jag kom på det nu.
Sitter just nu och tuggar på lite gammal pizza. Hyfsat gott som frukost men en nygräddad hade ju varit snäppet bättre. Kom på att morgondagens pizza ska vara en bananpizza och jag ska försöka övertala kinesresturangen att sälja lite jordnötssås till mig som jag kan ha på. Tror det kan bli en hit, varför har inte pizzeriorna kommit på det än?
Kinespizzor skulle ju vara bäst
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0