Bang bang !

Gårdagen var väldigt rolig och random som vi brukar säga när dagen sedan är slut.

Jag , Wall och Danne beslöt oss att slå ihop oss och testa att spela in något hemma hos mig. Vi velade en hel del och visste inte riktigt vilken låt vi skulle spela in till en början. Tillslut efter många vändningar blev det Where do my bluebirds fly. Det var väldigt mycket jidder under tiden eftersom allt måste sitta och låta bra. Dom som inte är vana att sjunga och spela var för sig blev det lite krångligt för men efter några timmars arbete blev det hyfsat.
Jag tänkte spela in min röst idag nu när det är lite mer lugn och ro och sedan lägga ut den på bloggen.

Senare kom F hit och hon fick inte komma ner på rummet till en början eftersom mitt rum fungerade som studio.Så hon fick kladdkaka och kaffe uppe hos mina föräldrar under tiden.
Sen blev det lite hang och drog sedan vidare till Netto med Bonie tha rallyförare.
På netto köpte vi folla och jordnötsringar som var mumsiga.Eftersom vi hade en liten påse såg vi ut som mongons när vi försökte trycka ner det vi köpt. Men lyckades gjorde vi iaf.

Vi kom fram till att man alltid blir stimmig i skallen när man hänger med mig. Det är liksom så mycket som flyger förbi och händer samtidigt på något lustigt vis men det är ju bara kul när man tänker efter.

Hos A blev det sedan lite kortspel och bra musik med roliga människor.
Sen vidare till C9 där vi hittade nya kompisar att prata med. En trubadur var där och det gjorde väll att tillvaron var lite roligare och härlig, ungefär som en sommarkväll fast inomhus.
Dock denna sommaren så är det bla jag som står där ute och sjunger för er ska ni se!

Efter att ha käkat mozarellastavar och sedan gått till åhmans för att äta lite mer flåd så gick vi sedan till P där vi käkade ost, kex och fikonmarmelad. Hur gott som helst!

Och jag vet , jag är ett matvrak ibland, och det är så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0