det nya året ju

Dagarna här flyter ihop och jag har knappt koll på vilken dag och vad jag har för mig.
Igår var det iaf nyår och det firade jag i lugn och ro i den skandinaviska turistkyrkan med familjen och andra.
Stod på ett torg vid tolvslaget och käkade vindruvor bland galna spanjorer och andra turister som sprutade dricka över allt och alla.
Gick sedan till en liten pub där vi tog oss en drink och förflyttade oss sedan vidare hem till lägenheten där vi firade det nya året med lite dricka och mös i soffan med skridskoåkning på tvn.
Idag började vi det nya året med att åka till något fint ställe där vi blev bjudna på god mat. Lamm faktiskt och det smakade väldigt gott!
Har ätit väldigt många olika sorters djur denna jul.
allt från kanin, kalkon och lamm.
En bra dag helt klart.
Träffade min granne från Sverige idag också. Vi gick promenad och pallade äckliga apelsiner på torget.
Bra start!
Tänkte redigera bilder nu och sedan kanske ladda upp dom lite senare.
Får se hur trött jag blir under tidens gång..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0