Glider gör vi ju iaf !

Idag blev jag sur på tanten i kassan som vill att jag ska lägga när jag ska köpa power kings. Tycker absolut inte jag ser ut som någon under femton. Men vissa är ju både färgblinda, åldersblinda och allt annat på en och samma gång!
Hunden försvann under kvällen och chillade med kattmatspåsar. Frågan är, hur kan en hund få upp tillslutsbara påsar som man måste riva upp? helt ologiskt. Tror katt och hund jobbar i team!
Spanade sedan på lite roliga tv-programm och rökte lite pipish.
Nu tänkte jag somnade hårt och vakna upp senare idag då solen lyser och snön är borta?
Det är ett önsketänkande, men fy tusan va trött jag är på all snö och is som man ska glida runt i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0