I Fredags

Jag drömde om ett ord, och ordet var Oskurant. Tror inte det finns i det svenska lexikonet eller något  liknande. Frågan är om det finns alls eller om det helt enkelt är mitt egna lilla ord.
När jag väl hade vaknat upp ordentligt ur allt drömmande blev det att gå ner till stan med F. Väl där nere blev vi bjudna på mat och F som skulle fylla år fick partyparaplyn i sin älgrostbiff.
F shoppade jeans och jag samtalade med killen i affären om att man alltid känner sig mongo och lite halvtjock när man ska hitta de perfekta jeansen.
Drog till Rumänien och shoppade ett par flaskor som ska bli ljusstakar och ett par röda jeans som ska bli shorts.
Därefter shoppade vi loss inför lördagen och käkade sedan morötter och dipp.
Eftersom man fick tråkigt där hemma begav vi oss till c9 där vi spelade kort med grabbsen. Som vanligt fattar jag noll när  man ska spela och känner mig alltid extremt efterbliven. Men turen var på min sida och jag vann faktiskt en gång.Brukar nästan aldrig hända annars så måste ha varit  en engångsföreteelse. Lite senare blev vi trötta och gick hem till våra sängar. Tyvärr somnade jag inte förens klockan 5. Så det satte sina spår på gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0