Om en man inte skulle ha en kvinna skulle han inte längre vara en man utan bara någon.

Jag känner att jag lovar en massa men sedan glömmer jag helt bort det. Har en hel del annat som händer omkring mig känns det som och gör därför att tiden framför datorn och bloggen minskar brutalt.
Men idag ska jag försöka få lite ordning på bilderna, berätta vad jag har köpt, hur de sista dagarna i Spanien var och vad som har hänt de sista dagarna nu när jag har varit hemma.
En hel del faktiskt och det känns nästan som jag har varit hemma i en vecka eller så, men kom ju faktiskt hem i tisdags.
Tänkte spela in lite låtar idag också om jag får till rösten efter lite uppiggande kaffe och en härlig varm och skön dusch.
Jag har haft en hel del inspirerande tankar de sista dagarna, men eftersom jag haft så mycket annat att göra har jag inte skrivit ner dom, och det tråkiga är att jag knappt kommer ihåg dom nu.
Men de kanske kommer tillbaka när jag varvat ner lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0