pilar är bra

Jag lägger nog upp lite bilder från några dagar sen senare idag. För snart stänger snubbarna i huset av elen och jag får leva som dom gjorde på medeltiden.
Idag var det skolan och fy tusan va tråkigt det är . Vet inte riktigt vad som kan passa mig egentligen. För jag tycker inte om att jobba och inte heller att sitta och plugga.
Jag måste vara igång på något bra vis, då jag får skapa och ha kul på samma gång. Dock känns det svårt att hitta det där perfekta jobbet som bara innehåller sådant.
Iaf, när jag kom till skolan idag kände jag mig lika vilsen som vanligt. Under mina tre år hade jag aldrig koll på vad klassrummen hette utan följde bara resten av människorna i klassen för att komma rätt. Nu till min fördel hade skolan satt upp pilar där det stod nummer på klassrum. Så nu visste jag direkt vilken riktning jag skulle gå åt för att hitta  rätt.
Men om vi bortser från det är gymnasiet i sin vanliga orutinerade ordning. Människor har noll koll på scheman, lärare är förvirrade och jiddrar mest bara. Kände lite spontant att jag nog skulle hunnit med tredubbelt så mycket om jag hade suttit hemma framför datorn och gjort mitt arbete.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra något kreativt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0