Snorkranar och stickande i näsan !

Idag är jag mongosjuk. Sådär sjuk då man inte orkar med något egentligen. Att bara tänka på att laga mat ger en tårar i ögonen och hostan som aldrig kan sluta upp att retas gör en inte mindre ledsen.
Jag som bara ville vara frisk och få en bra start i skolan och allt sånt där.
Ibland tror jag verkligen att det är något som är emot mig. Något som vill mig ont. Men det kanske bara är inbillning eller så är det bara så livet är.
Hoppas iaf att hostan och näsan som förvandlats till en snorkran ska sluta upp och försvinna. Nu lyser ju faktiskt min näsa rött.
Fram tills nu har jag legat i sängen och myst. Kollat på flykten från hönsgården och lejontämjaren. Nu väntar jag på lite mat som mamma köper till mig. Det är tur att man inte bor själv och är sjuk samtidigt.Då skulle man ju fullständigt gå ner sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0