WÖJ

Jag har lite olika bilder på lager, men dom  kommer när  dom ska. Typ när jag är klar med allt annat jag har att göra.
Idag dissar jag idén om att gå ut och satsar på att röja i garderoben istället för på dansgolvet.
Är precis hemkommen från Linköping där det inhandlades en snygg jacka, några franströjor och ett somrigt påslakan.
Jag längtar så ofantligt efter våren och allt vad den har att bjuda på. Jag vill gå i shorts, visa mina bruna ben och bara ha det skönt.
Men som sagt , nu ska jag fixa min stökiga garderob och bjuda på alla möjliga outfits.
Både sådana som hamnar i den svarta påsen som ges till behövande och det som ska gå klädd i en bra stund till.
Ska försöka ha shoppingförbud nu tills vi ska åka till Kina. Kan lova att det kommer vara svårt och det kommer klia i fingrarna. Men om man inga pengar äger och vill typ känna sig fattig så får man stå ut en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0