massa kludder men inga bilder

Solen sken och där fick jag ligga på min gröna filt och se brun ut i bara några minuter tills det började bullra och mormor gav mig information om att det var åska. Jag hade trott i en lång stund att det var någon bil som hade problem och jag var lite smått irriterad på att dom aldrig kunde fixa den.
Efter ett tag kom regnet och jag blev tvungen att lämna min filt och springa in.
Fick för mig att springa lite på ett löpband vi har i källaren. När jag skulle rota fram den föll massa saker ner på golvet och min fina julbelysing gick i tusen bitar. Jag slaffsade ihop allt i en hög och började sedan löpa och kolla på allsång på skansen.
Nu har jag börjat röja upp lite i mitt rum som sett ut som ett bombnedslag eftersom det hänt så mycket under de senaste dagarna och rummet har bara varit avlastningsrum, samt sovplats.
Jag bytte ut mitt stora fluffiga täcke till en sovsäck och jag sover bättre än bäst när jag ligger nerkrupen där.
Nu har Tove åkt hem och jag känner mig lite smått ensammen. Inte lätt att sova ensam när man är van att ha någon antingen under sig eller bredvid sig. Och med "under" så menar jag att jag sovit i en våningssäng och haft någon småpratandes under mig precis innan man ska sova. Tvn får bli min nattkompis nu ett tag tills min kusin kommer och hälsar på om några dagar!

Kan också berätta att mina kantareller som jag plockade igår blev riktigt goda på nattmackan.
Dom tillagades i kaos när jag i ena handen hade mobilen och pratar i telefon, och försökte få igång min engelska talförmåga och i den andra handen hade jag ett ägg som jag försökte knäcka.



Kommentarer
Postat av: Stella

älskar dina bilder:))

2011-07-19 @ 19:52:09
URL: http://stellaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0