brokigt, blåsa av ett och lite spån.

Det var plugg i den stekheta solen med marinerade ben som doftade cocos och ett antal söta små insekter som visst tyckte jag luktade gott.
Orken tog slut efter all psykologi och där föll jag först pladask på gräset med min fina bok i högsta hugg.
Senare blev det hammocken som fick mig som sällskap och där gungade jag fram och tillbaka i två timmar tills jag fick nog av den limegröna filten och den irriterande flugan som ville chilla i huvudet.
En promenad ner till stan med A och P. Åt god glass som blev äcklig glass och sen kollade vi lite smått på solnedgången och drog rövarhistorier.
Nu har jag smulat ner sängen med rostmacka. Ska nog sova strax!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0