En lång helg

Slaffsade ihop en fin grillning jag och F. Satte oss på min bakgård med engångsgrill och allt kändes lite som en festival.
Käkade lite köttig korv, ost och annat gott.
Rosévinet var med och jag råkade tappa hälften av vår fläderdryck på gräset.
Efter maten kom Albin gånger två och Ralle.
På en sekund blev det en liten fest och senare rullade vi ner till stan där det blev båthäng i hamnen.
Kvällen blev hur bra som helst och som vanligt hade jag det kul.
Idag blev det burgare till frukost och chirre och dirre till en dålig film.
Fem var vi men det var bara jag som kunde hålla ögonen öppna och försöka förstå mig på den konstiga filmen.
Nu har jag klippt gräset till tonerna av Mamma mia. Snart blir det nog filmhäng igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0