På andra sidan huset

Vaknade halv tio och tänkte då " om det är fint väder går jag upp, om det är sämre då stannar jag kvar".
Ett sämre väder hade gjort att den lilla ork jag hade efter tre och en halv timmes sömn skulle tagit slut när jag hällt upp första kaffekoppen.
Väl på cykeln så tänkte jag "det är så fint väder så nu borde man inte va inne i ett klassrum, ska jag vända hem igen?".
Tog mig iaf till skolan, hann klaga lite på vädret eftersom det just då kändes som jag hamnat i regnskogen , sen fick jag gå hem igen eftersom vi inte skulle göra något.
Nu har jag mitt fina betyg och det lär jag leva på hela dagen.
Dessutom fick jag ju tid att sitta i den sköna solen och störa mig lite på pippibirdiesarna som ska flyga vid huvudet på mig.
Nu är bara det sista kvar, sen kan jag andas på riktigt igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0