beställer skor utan att beställa är bra duktigt har jag hört !

gårdagen var väldigt random, mer random än vanligt. Jag vaknade upp seg och fick sedan en kaffe hos F. Gled ner till stan och på vägen dit träffade vi killen som trodde det var Lördag. Väl nere på stan åt vi grekisk sallad. Fick en hel fetaost på tallriken, jag klagade lite halft på det med egentligen var jag överlycklig över att få käka så mycket ost. Domdidoo sjöng gubben som kom med en sprakande efterrätt till lilla mig. Alla andra som var där vände sig för att kolla vad som hände. Jag blev varm, kanske röd och skrattade lagom mycket. Fick sedan en kaffe som vi skålade med och käkade sedan upp det vi fått.
Gick vidare på stan och tog oss en morotskaka, därefter hjälpte vi J att hitta sig ett par jeans.
F lagade till lite ihopskrap som blev gott medan jag pratade om mina kusiner och min döda hårddisk som kostar för mycket för att vara sant.
Jag skulle koka kaffet med jag satte tydligen kaffefiltret fel och då gav jag F äran att fixa resten. Inte lätt att hålla på med filter när man alltid använder sig av sin Don Pedro.
Kompis kom förbi och vi gled sedan vidare till A där äpple åts och öl  dracks. Nere på stan var det dött och jag gick hem.

Idag ska jag ner på stan, typ om en minut och fixa lite saker som måste fixas till idag.
Sen äre förberedelser som gäller och samla kraft och hopp till att det hätr blir en bra kväll.
Hej på en stund !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0