Bloggen dog nästan

Igår cyklade jag runt på min fina cykel och hängde hos Fridy.
Blev en sväng till Happyhammer och sedan in på godislagret där jag typ shoppade loss och dränkte mina sorger i godis. Blev sedan en sväng till Willys där vi nästan körde på mitt gamla ex. Väl inne i affären köpte vi iaf massa gott och sedan här hemma lagade vi till allt.
Det blev kinesiskt och lite senare serverades jordgubbar och glass.
Där emellan rökte vi vattenpipa, drack lite öl och spelade uno.
Efter en sväng  på staden hamnade vi åter igen i mitt blåa kök med pipa, ost och kex.
Fin dag, bra dag. Tyvärr blev det inte några kort direkt, förutom ett som F tog.

Idag har jag mest tagit det lugnt och chillat runt. Hängt lite, druckit kaffe och varit fint sällskap. Nu roar jag mig med min cam och ett glas med kaffe. Hoppas att F snart kan höra av sig. Annars lär jag väll avlida eller ngt!
Hoppas ni har en bra helg. Snart kommer nog bilder och blogglivet tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0