Det blev många sen i inlägget.

Idag har jag haft tråkig lektion och som vanligt var jag  sjukt trött.
Därefter gled jag på min tunna sportcykel med allt för hård sadel och hamnade på mejeriet där jag sjöng vackert, som alltid. F mötte upp mig och vi skyndade oss till kina för att få oss ett mål med god mat.
Sen gick vi runt på stan, drack kaffe man blev illamående av och spenderade sedan en lång stund på jc där jeans testades flitigt. Kan ju tala om att man blir sliten av det, men resultatet blev ju bra och imorgon kan vi va snygga men nya jeans och annat fint.
"jag tycker inte om äpplen och inte heller päron, blir ju värsta fruktsalladen"
Efter en lång stunds shoppande hittade vi en bil vi kände igen och  gick in i mejeriet åter igen. Där lyssnade vi på "jag sitter på ett berg" som sedan ekade i våra hjärnor därefter.
Det blev iaf  mer shopping och mamma och jag lyckades hitta likadana plagg som köptes.
Sen blev det mer fika. Jag testade på en jordgubbslatte som smakade alkohol, typ som en irish fast sötare. Sen satt vi där och satt tills klockan blev mycket och vi fick traska hem som två spöken i regnet.
Bilder kommer imorgon. Har lite på lager !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0