"fåglar borde sitta inne när det regnar och va tysta!" "ja, och sedan twittra lite"

Igår fixade jag en fin middag till mig och Emma. Hon fyllde ju 20 för ett par dagar sen och jag tyckte ju absolut att det var något att fira. Så jag fixade ihop ett gäng kräftor, lagade till en väldigt god paj, till och med jag var överraskad över att den var så hemskt god, sen gjorde jag fint i mitt blåa kök och tände massvis med ljus.
När hon kom så högg vi direkt in på maten och lyssnade sedan på väldigt bra musik, för att vara exakt, the ark. Det kan ju vara bra att redan nu börja peppa, eftersom vi ska gå på konsert i sommar och lyssna på dom.
Myset fortsatte och vi pratade om allt som hänt genom åren vi känt varandra. Fina minnen, hemska minnen , de bästa minnena, allt. Efter några timmars chill så kom fridorna hem till mig och joinade. Popvorn poppades och senare rusade vi ner till stan. En trevlig kväll fortsatte och klockan ändrades. Vi dansade oss trötta, hittade ringar som gick sönder, köpte oss den flådigaste pizza jag skådat och lyssnade sedan på lite åska och regn.







Idag har vi tagit det lugnt, frida har städat eftersom jag är som en sengångare i sin egna värld. En kladdig kaka bakades och nu sitter jag här i sängen och lyssnar på musik. Bilder ska nog redigeras och sedan får jag se vad som händer och sker.




Skulle vilja spela in lite nya låtar men det går inte så lätt eftersom min dator är på healing.
Om ni har några låtförslag får ni gärna skriva det till mig. Skulle vara jättesnällt , eftersom jag har brist på låtar just nu.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag brukar läsa din blogg innan jag går och lägger mig, för att avsluta alla dagar med något bra.



Du borde sjunga den här låten:



http://www.youtube.com/watch?v=pB1pV8zRVaw&feature=related

2011-03-29 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0