Här sitter jag på min gamla dator och sörjer

Var nog över ett år sen som jag satt här på min gamla , tröga och surriga dator. Den är sjukt seg och jag förstår mig inte riktigt på den.
dagarna jag varit utan min kärlek har jag gjort lite allt möjligt. Mest fikat runt på olika ställen och druckit kaffe med kompisar.
Kamerasuget tappade jag nästan helt nu när alla mina bilder kanske är helt POFF borta.
Men ska nog försöka få till något fint idag.
Jag och Frida ska iaf laga mat idag och det blir ngt kinesiskt typ.
Satt nyss ute och solade och lyssnade på The Ark, samt virkade jag lite.
Kom på att jag nog måste köpa The Arks album som precis släppts med massa fint. Kommer sakna dom. Men tur är väll att dom har så mycket låtar så man lär ju aldrig tröttna på dom.
Nu tänkte jag klunka i mig lite mer kaffe och sedan göra mig snygg.
Har känt mig som ett äckligt  drägg en stod del av denna dag, så måste ske en förändring.





Här har ni en smygbild som mamma tog när jag fotades !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0