jag brände mig på isen !

Igår var trevligt. Vandrade runt på staden och köpte mig lite onödiga men väldigt nödvändiga grejer som örhängen , halsband och en liten fin tröja.
Senare vandrade vi hem till F och käkade lite mat. Jag har kommit på  att cam är kul och speciellt när man sitter där och glor på sig själv och gör olika frisyrer. När vi hade tröttnat på sådant drog vi iaf oss vidare till willys där fläderdryck,avocado  och räkor införskaffades.
Kom sedan hem till ett trashat hem med äckelskräp på både vardagsrumsgolvet och hallen. Kul för mig som precis städat och kul för min lilla hund som hade haft jättekul med skräpet.
Tyvärr så lyckas man inte bli så arg på djuret för hon ser så söt och oskyldig ut.
Fixade till det bortglömda köket här hemma och satte och sedan där med  tända ljus och räkor, samt vin.
Hur chill som helst.
Efter ett tag kom lite fler människor och det blev skypefest med några från andra sidan järnvägen. Tillslut tog vi oss dit och chillade lite där istället. Fick mig en barnmeny på åhmans senare och jag vart glad och mätt.
Senare drog vi oss vidare och kollade på mtv och käkade chips och efter ett tag så tog vi oss fram på frusna gator och skallade kudden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0