Jag kom på att det är tur att så mycket låtar är på engelska. Tänk om alla gamlingar skulle förstå vad som sjungs om på radion. Dom skulle bli så upprörda att dom exploderade.

Trodde jag skulle va lika rastlös som vanligt men icke. Idag snubblade jag över dammsugaren och kom plötsligt på att jag lovat att städa huset. Vad gör man inte för ett par skor ?
Solen skiner, musiken skriker ut genom högtalarna och mitt kaffe står på svalkning.
Dammsugningen är halvklar och jag börjar bli torr i ögonen. Antingen är det sugarn som blåser för mycket torr luft på mig eller så är jag så inne i dammet på golvet så att jag glömmer att blinka.
Svider gör det hur som!
Aja, ska fortsätta att städa nu..
Senare blir det stan och därefter räkor och annat gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0