Jag tycker att ni ska tycka synd om mig och samtidigt hålla tummarna för att mina bilder kan komma tillbaka till mig.

Igår vare chillning och sådant med F. Dracks en hel del kaffe och vi for över halva stan för att kolla på katter som vi  sedan inte fick se. Blev att hänga hos T iaf och spana på lite allt möjligt. En visit på corner där  T tryckte i sig mat och sedan en sväng på willys som en daglig rutin.

Idag har jag mest suttit i solen, sjungit, lyssnar på musik och spelat yatzy på  mobilen.
D och F kom senare och vi hängde i källarn och glodde på lite reklam.
Mormor kom hem från spanien så fick äntligen träffa henne. Är ganska trött nu så tror inte jag var så rolig att umgås med för någon alls idag. Men alla kan inte vara speedade till max varje dag.

Bilder kommer snart från veckan som gått !  Håll ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0