lånedator och sådant fint.

Har äntligen fått låna en dator med PS och annat fint i den. Så nu kan jag faktiskt redigera lite bilder jag tagit.
Kanske blir att jag redigerar lite senare eller imorgon. Har iaf tänkt att ta massa kort imorgon på färger och sånt.
Har kommit på att jag blir sjukt rastlös och trött utan att ha min dator till hands. Jag är nog mer beroende av den än vad jag har velat erkänna innan. Att inte kunna sitta och pilla med massa bilder när man inte har så mycket bättre saker för sig eller typ sitta och spela in sig själv när man har haft en sånläxa har verkligen gjort att jag har haft sjukt mycket dötid.
Just nu tuggar jag iaf tuggummin och dricker kaffe samtidigt vilket inte är den bästa smakupplevelsen. Försöker iaf piggna till och få lite energi för den har varit som bortblåst hela långa dagen.
Har mest gått runt och längtat efter en säng eller en famn att falla i.
På sånglektionen skrattade vi mest åt mig. Min lärare frågade mig om jag tyckte det lär  bra när jag sjöng och jag kommenterade att jag kände mig som en svan samt ett ånglok där luften pös ut genom öronen. Men när jag väll kom igång med min läxa så lät det ljuvligt och läraren min tyckte det lät hur bra som helst.
Väntar på att frida som nyss nästan spinnade ihjäl sig ska komma och hälsa på. Sen får vi se vad som händer och sker! Hej på en stund .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0