min kärlek har dött




Igår var en hemsk dag och pricken över i´t var ju att min kära macbook pro dog.
Så hejdå på alla mina vackra bilder. Kanske forever!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag hoppas någon kan rädda den, iaf en del av den.
Hejdå på ett tag eller något.
Har börjat virka mig en halsduk och lyssnat på fågelläten idag. Drack en latte och fick höra på lite okänd musik som kommer bli känd, typ.
Trampade nästan på en död kråka också och killarna som gick förbi skrattade. Kul att jag kan göra någon glad iaf.
Vandrade vidare till fridis och tog en paus i rumänien men ingen skatt hittades.
Får se vad som händer resten av denna underbara dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0