när mörkret övergår till ljus



Ibland tänker jag att det är ganska tråkigt att jag inte är sådär nere och mörk i hjärtat.
Det var då all inspiration infann sig i min själ och det var då jag kunde uttrycka mig som bäst i mitt skrivande.
Vi går mot ljusare tider
och mitt hjärta skiftade färg från att vara mörkröd till ljusröd.
Jag är lycklig och har inga direkta saker som tynger mig längre.
Jag borde vara glad över det,
hoppa av lycka!
Men på något konstigt vänster saknar jag det dystra som liksom var jag ett så långt tag.
Jag måste nog lära mig att slappna av och inte alltid vara hyper. Det är nog då all inspiration kommer tillbaka.
När jag kan sitta i tystnad på en bänk, på en brygga eller vart som helst och bara
andas.
Andas och
känna lycka istället för sorg som jag kände.
Så i framtiden tänkte jag dela av mig av all lycka och hoppas ni kan bli smittade.
Solen skiner ju!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0