O så satte hon sig på chipsen!

En seg dag i skolan och en stor del av lektionen gick åt att göra av med papper eftersom skrivaren och datorn inte förstod sig på varandra. Kommunikationen måste ha blivit fel på vägen eller något liknande, men vi var inte ledsna för det inte !
Efter skolan gick jag hem till M och käkade köttbullar. Tittade lite på någon svensk film och sedan fick jag lite ångest över att det redan va tisdag och var tvungen att ha klart ett arbete. Så då skyndade jag mig hem och styde upp något bra.
Där efter lyckades jag få kaffe i ögat och blev stressad eftersom F stod utanför och väntade med bilen.
"har stått här ute och väntat i fem minuter nu" ... "tog det verkligen 25 minuter menar du?!"
Åkte iaf vidare och hämtade upp kompisar som stod på fel sida av vägen, käkade mat  och sedan han som kom ut i tid.
Hamnade i skogen igen och nu var det dags för grillning i ett före detta regnväder. Jag vare grillmästare och ojoj vilka fina korvar det blev !
Hade det trevligt och gick sedan in och spelade rapparkalja, jag och frida vann nästan !
Under tiden lyckades jag sätta mig på chipspåsen men dom höll!
Kollade senare på lite klipp och käkade chips, samt så kollade vi på big brother.

Imorgon kommer bilder o sådant från dagarna som varit! Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0