Solen sken och vi hade det kul som vanligt !

Jag vet inte om jag skrev något idag och jag orkar inte titta efter heller. Ifall att jag har skrivit så får ni bara läsa om min gårdag en gång till.
Jag bjöd iaf över mormor på kaffe och kaka i solskenet. Det blev tillslut så varmt så jag bytte om till shorts och en topp. Där satt jag resten av dagen och mådde bra, tills den där rastlösen hälsade på och jag tyckte slutade tycka om att bara sitta och glo. Hittade mig en fin peruk som gjorde sig bra på kort. Dock enbart på kort. För i verkligheten undrade nog folk som såg mig vad jag styrde med i trädgården.
Senare på dagen stack jag ut till skogen. Trodde jag skulle till Gamleby men icke, så när vi svängde av åt fel håll fick jag lite panik och stimmade där bak i den lilla bussen jag åkte med.
Väl där hittade vi en mick och en gitarr så det blev genast att vi började underhålla. När jag insåg att jag missat bussen hem och var fast i skogen fick jag muta mamma och f. Eller muta är nog fel ord. Men fick iaf tjata på dom att komma och hämta mig så jag slapp vara fast där i skogen med sex stycken killar.



Kommentarer
Postat av: Chrisfiona

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-06-04 @ 16:01:57
URL: http://chrisfiona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0