"backa, backa , ett rådjur ! jag måste ta kort "

Jag trodde den här veckan skulle vara helt värdelös efter alla omständigheter men så blev den inte alls.
Gårdagen var hur rolig som helst.
Den började med mycket solchill med frida och fortsatte sedan vidare hem till frida där jag mest satt och satt och var lost.
Rasmus fyller år idag och därför firade vi honom lite grann redan igår. Vi fixade en fin partyhatt till han och han fick en enhörning och en sköldpadda i sten. Saker som var väldigt uppskattade.
Det klipptes hår och jag fick som vanligt snurra runt massa varv i luften för att folk tycker det är kul. Tyvärr slog jag i huvudet i en höft och idag har jag en bula i skallen.
På stan var det trevligt och jag hittade folk jag tyckte om.
Efter många timmar där åkte jag sedan hem och sov ett tag.
Vid åtta satt jag på cykeln igen och åkte ner till stadsparken där jag blev bjuden på glastårta och maränger. Vi tände ljus trots att solen stekte och sjöng och hade det bra. Efter en tid kom det fler folk och vi vandrade runt lite i parken och flyttade oss efter solen. Blev mozarellasticks på corner och massa annat flåd och drog sedan vidare och köpte kaffe och glass. Hamnade i en soffa och kollade på dokumentär som kändes lite för tung för att kolla på så efter ett tag gled man vidare i den kalla vinden.
Efter att ha varit rastlös en stund så tog vi sedan bilen och åkte vidare till några mat affärer. Jag kände mig skruttigare än någonsin men det får man vara ibland.
efter att ha köpt sig lite oliver och ost åkte vi sedan vidare ut till en vik och kollade på solen.
Spanade lika så in massa lamm och ett rådjur, sen tog vi en promenad.
Nu sitter jag här i sängen och är väldigt trött så snart ska jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0