" Jag kan leva i ett tält, bara jag är lycklig ! "

Idag höll jag på att hungra ihjäl men min fina kompis kom och räddade mig när jag höll på att falla.
Både falukorv och kladdkaka hade hon med sig men nu efteråt så kunde jag nog skippat den där kladdkakan för fy tusan va illa man mådde när man proppat i sig den.
Innan hon kom med mat levde jag på dumleklubba och rabarber, men rabarberna gjorde mig bara hungrigare.
I solen var det väldigt varmt och efter ett tag, när vi fått igång basen i vardagsrummet så var det dags att åka iväg med grabbarna grus. Vi hamnade vid en stuga där vi slog oss ner, sjöng och hade det bara trevligt.
Till minn förtjusning hittade jag såpbubblor som fick bli min lilla underhållning.
Tror nästan såpbubblor är något av det finaste som finns, bara så ni vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0