Lisvatten och lis

Jag dog lite halvt nu när jag kom hem.
Kinesiska sjukan tog mig med storm och där satt jag hängandes på toan ungefär hela dagen.
Jag har sett skönheten i att bo i Sverige iaf och jag tackar gud för att han var så snäll och lät oss svenskar få ha en riktig toa och inte en sådan som består av ett hål utan en stol.
Ryggen har tagit stryk och jag känner mig som en 80åring, eller nästan äldre. Mormor är ju äldre än 80 och orkar rensa ogräs i timmar, något jag aldrig skulle orka varken idag eller någon annan dag.
Jag lever på risvatten, ganska gott och bra för magen skulle jag tro för den knarrar inte lika mycket längre.
Ska nog försöka redigera lite bilder från kina nu, sen får vi se om jag har tålamod med att lägga upp dom idag!
Hoppas alla ni andra mår bra.

Kommentarer
Postat av: Susanne Sjödin

Vilka fina bilder du fotat i Kina. Vi tog oss hem smärtfritt och utan problem trots all packning.

2011-05-17 @ 21:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0