Djur som är bra

Jag kan självklart inte somna. Det är för varmt på rummet och tröttheten infinner sig varken i kroppen eller i sinnet. På tv så visar dom snygga, fräna och söta djur . Jag vill ha en liten herr Nilsson apa, en kameleont, kanske en ekorre och en liten miniflodhäst. Funderar just på hur en zebra skulle smaka. Häst är ju gott men en Zebra är kanske lite segare, varierande och en gnutta torr. Ormar är äckliga och ju mer jag tänker på dom börjar det krypa i hela kroppen. Skulle vara häftigt om dom kunde hypnotisera men det är bara Kah i djungelboken som kan sådant tror jag. Allt det här pladdret är mest till för att jag ska lyckas bli trött. Men jag lyckas tyvärr inte bli det. Funderar på att hämta lite glass, men i glassen finns det socker och det lär ju inte göra mig en gnutta tröttare, bara tvärt om. Det är synd att allt är så fascinerande när det är natt. De sämsta tvprogrammen känns som något megabra, att spana på lunchguiden är hur kul som helst, testa blixten på mobilen och göra olika experiment är jätte underhållande och att kolla i samma hmtidning känns hur inspirerande som helst.
Nä slut på allt skrivande, och slut på alla randomsaker. Nu ska jag försöka sluta ögonen igen och försvinna bort bland alla mina tankar jag inte ens vet om att jag har. God natt eller god morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0