God morgon vid halv ett

Först drömmer jag en av de brutalaste drömmarna jag drömt tio gånger om.
Hjärtat slår hårt , nästan så hårt så det hoppar ut.
Sen kommer de andra drömmarna, de som är i kapitel eller som avslutas med "fortsättning följer".
Människor kunde bli djur.
Vissa var andra varelser jag aldrig sett förr, väldigt vackra.
Det fanns pakter och förrädare.
Vissa hade krafter, andra kunde bara fightas på vanligt vis.
Det fanns en story men den har redan glömts bort.
Jag var iaf säker på när jag precis vaknade att min dröm skulle varit en otroligt bra film.

Nu är det dags att lämna sängen.
Vakna på riktigt och sysselsätta mig med randomsaker.
Ni får nog syn på mina små pyssel senare idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0