Måndag måndag

Sov några timmar till sen var det lunch.
En konstig fiskpinne med massa smörig ost och ströbröd så klart.
Sen fanns det en tid då vi inte gjorde allt för mycket.
Gick på min första musikteorilektion.
Jag kände mig trög men fick nog koll på något.
Vi gjorde vår läxa efter maten sen målade vi teckningar som ska pryda väggen.
Blev brödbak och fick en lektion i hur man öppnar en konservburk med en konstig öppnare.
Kokt ägg, pesto och varmt bröd.
Sen var det dags för film.
Gick några minuter sen blev jag åksjuk. Paranormal activity är inte bra filmat och sådant tål tydligen inte min kropp, och balanssinnet är tydligen inte på topp.
Så om jag ska lyckas se den någon gång krävs nog en åksjuketablett innan.
Nu ska jag vinna på wordfeud sen är det dags att skalla kudden.
Natti !

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13756824.ab
domdidooom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0