prat.

Det finns alltid saker som man håller för sig själv.
Alla gör det.
Sen vad det handlar om varierar från människa till människa.
Jag skulle inte vara jag utan mina hemligheter, då skulle jag vara någon annan.
Det är något vi måste förstå och acceptera.
Vi lever i en värld då vi vill snappa upp så mycket information som möjligt, och ser all sorts information som en självklarhet.
Och när någon då vill vara tyst, gömma något, ha en hemlighet så är det fel.
Ett privatliv är inte längre ett privat liv, det existerar inte.
Vi föds nyfikna men för det ska man inte rota för mycket.
Allt det här som jag just nu skriver kanske bara är en sörja, det bestämmer ni själva.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

(Och i så fall behåller vi det för oss själva ;) som en hemlighet...)

2011-10-18 @ 22:02:50
URL: http://pousettefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0