Torsdag

Just nu går det inte att lägga upp bilder och det blir jag lite sur på. Men istället för att sura i massa minuter så tänkte jag berätta om min dag. Den började segt och jag kände inte alls för något mer än att gömma mig under täcket tills det blivit natt igen och man kunde få sova gott igen. Men efter många tankar i huvudet så beslöt jag mig för att trippa ner till matsalen där det serverades pannkakor i vanlig ordning. Smååt några pannkakor och sedan satt jag mest och satt i en fåtölj i M´s rum. Jag tjatade om att jag ville shoppa och att jag behövde en mössa så efter en liten stund fick jag och L snilleblixten att gå en promenad till Ludvika. Det gick snabbt och sen vandrade vi runt på Ludvikas små gator. Jag hittade mig en fin luddig mössa, några ringar och lite annat fint som gjorde mig glad och uppåt. Klockan gick och helt plötsligt såg vi att vår buss skulle gå. Vi hann precis och fick sjunga "vem kan segla förutan vind" för den söta busschauffören. Nu var vi hemma, dags för lite mat igen och sedan har vi mest bara gjort något av det som vi är bäst på. Chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0