tills jag kiknar

Jag är snäll. Jag tycker synd om dig. Men samtidigt skrattar jag tills jag kiknar. Allt är som en cirkus men utan en maskerad clown. Du behöver ingen röd näsa, inget smink, inget alls. Du är clownen i allas ögon i alla fall.
När du spatserar runt på gatorna hälsar ingen längre på dig. Dom skrattar, kollar och sedan var du borta ur deras tankar. Jag tror det slagit runt, precis sådär som det gör för alla clowner eller rockstjärnor. Det blev för mycket. Hela världen fanns där och du höll i trådarna, i makten tills det sa pang. Antingen så sköt du eller så blev du skjuten. Du är nu mer död än levande och jag , jag skrattar tills jag kiknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0