Tillbaka igen !

Har levt utan dator i några dagar nu när jag varit hemma hemma i Västervik.
Dagarna gick otroligt snabbt men jag hann med det jag ville och lite till.
Köpte mig en vinterjacka samt ett par nya skor så nu blev det köpstop igen en liten liten stund.
Sjungit på begravning och plockat en massa svamp i den härliga Smålandsskogen.
Hamnat på lite randomfester med roligt och bra folk.
Sovit i min underbart stora och sköna säng och känt hur fint mitt rum är där hemma.
Glidit runt på min vita rullare och måste nu köpa mig en cykel här i Dalarna, för fy så fint och så fri man känner sig med en cykel.
Lagat gudomliga hamburgare som var så mättande att efter bara några tuggor så sa det stop.
Sliskat i mig lite riktig pizza under vistelsen hemma också, ingen gör så bra pizza som i Västervik.
Nu halvsitter jag här i min lilla säng i mitt minirum här i Brunnsvik efter en lång resa.
Råkade sätta mig på fel tåg som blev rätt, blev försenad och fick vara med om ett fint litet strömavbrott bland träd och får.
Nu ska jag gå till villan i vanlig ordning. Träffa min andra familj och bara andas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0