Dumma mobil eller något.

Har försökt att ladda upp bilder från mobilen hela dagen utan någon framgång.
Suttit där med mobilen i handen och tryckt, tryckt och tryck och som nästan alltid kommer det där eviga meddelandet upp som säger att något är fel. Men enligt mig finns det inget fel, den är bara tjurig.
Det var inga speciella bilder egentligen. Bara några bilder från dagen men i alla fall!
Sjukan har börjat ta sig, eller ta sig kanske är fel ord eftersom jag bara mår sämre och sämre men jag försöker tänka positivt.
Jag hoppas på att jag är helad till imorgon efter alla vitlöksklyftor jag stoppat i mig och alla äckliga klunkar jag tagit av chingchonget. Annars kommer jag fejka friskhet och spackla på mig så mycket smink så att istället för att se ut som ett lik, se ut som en clown eller en dragqueen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0