Dålig bloggare

Jag vet inte varför men det går segt.
Jag glömmer bort bloggen lite titt som tätt och hänger mest på instagram och twitter.
Känns lite tråkigt, eftersom det inte blir precis samma sak där.
Här skriver jag mest av mig och det skulle jag nog behöva göra snart.
Men jag vet inte riktigt hur jag ska börja och hur jag ska avsluta det hela.

Idag har jag fyndat en skinnjacka, en skinnväska och en fin tröja med blommor och körsbär på.
Jag är lite lyckig i hjärtat.
Åt sushi med kusinen i solskenet också, och sedan har jag mest bara ugglat här utanför huset.
Magen har börjat skrika och det är nog dags för lite mat igen. Jag satsar nog på kräftstjärtar och avocado. Det är sånt där som man inte kan få nog av.

Imorgon är en annan dag och jag har inte en aning vad jag ska göra.
Om solen skiner, jag då blir jag en soldyrkare. Om det regnar så kommer jag klaga på de, men ändå vara lite nöjd i smyg för då behöver man ju inte göra något speciellt. Bara drömma sig bort och försöka lösa det som annars känns så svårt att lösa.

Livet är inte lätt. Och precis som vanligt vid den här tiden av året så känner jag mig lite smått förvirrad.
Vart ska jag ta vägen, och vart ska jag bo, vilka ska jag umgås med och vart kan jag hitta nya själar att dela min tid med.
Om någon har svar på någon av dessa frågor får ni gärna meddela mig, för jag har inte en aning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0