En längre dag än denna får man nog leta efter.

Vaknade förskräckt vid klockan sex när larmet tjöt i örat på mig.
Det kändes inte som om jag hade sovit något alls.
Gick upp och tog mig en bit ananas och begav mig sedan till skolan.
Funderade flera gånger om att hoppa av och vända hem. Smygsjukan hade övertag och panodilen ville inte funka. Men hoppade inte av och tog mig tillslut till skolan i det underbara snövädret.
Och tänk på att jag säger snövädret och inte snöOvädret. Snön är vacker och jag är glad att den nu har kommit på besök, nu slipper vi leva i det där äckliga och blöta mörkret.
I skolan sysslade vi med blixtar.
Det var väldigt oinspirerande och vi blev klara först.
Jag är inget fan av blixtar men lyckades knäppa några fina bilder i farten i alla fall.
Nu är jag hemma. Har lagat lite mat och stått i telefon, ja jag stod faktiskt för jag lagade maten samtidigt, och svarade på några "korta" frågor som tog sisådär 21 minuter.
Som vanligt blir det nu Fringe efter maten och sedan någon annan sysselsättning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0