Plastic

Igår funderade vi ungefär hela dagen på vad jag skulle fota.
Vi hade hundra idéer men ingen som kändes riktigt bra tills jag kom på tanken att göra en klänning utav skräp.
Vi blev så ivriga och uppe bland molnen att vi till och med glömde bort att hoppa av tåget så hemresan tog mycket längre tid än vad det hade behövt.
Medan jag röjde så klippte och klistrade Tove.
Emma agerade modell och jag var stressade över att solen skulle gå ner.
Kom på att källaren fanns och väl där blev det att plåta.
Människor som råkade springa på oss blev generade och obekväma.
Inte varje dag man ser en tjej i plastpåsar och glödlampor hängandes från öronen.
Förhoppningsvis blir bilderna bra och uppgiften blir snygg.
Jag har iaf hittat en bra assistent och som vanligt är Emma fotogenisk.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0