4/7

Hamnade i Västervik för mer än en vecka sen.
Jag har hunnit med allt man ska och mer där till.
Träffat alla vänner och bekanta, druckit lite vin, grillat, tagit mina nattpromenader, cyklat över stan flera gånger om, varit rastlös, städat, saknat, längtat, skrivit kontrakt, nu har jag snart en egen lägenhet i Gamleby och ja, snart flyttar jag vidare till grannbyn.

Det är så att jag ska börja plugga på Fotoskolan i bynn. Så nu har jag lämnat Stockholm för ett bra tag och jag har nog inte riktigt förstått det än.
Allt hände så plötsligt som allt annat i mitt liv och jag lär väll känna att allt är på riktigt när jag väl sitter där i bynn, i lägenheten helt ensam, natten innan skolan börjar.
Det har redan börjat pirra och vissa nätter ligger jag klarvaken och funderar, tänker på plåtningar jag vill göra, som nu kan bli verkliga.
 
Snart kommer bästa vännen hit och hälsar på i några dagar. Det behövs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0