Utkast: Jun. 01, 2013

Det var längesen jag berättade om mitt liv.
Om mina tankar och om det där som finns mitt emellan.
Jag blir äldre men om jag ska vara ärlig så ändras inte mycket i mitt liv.
Samma visa varje årstid. Samma ångest, samma tankar, samma frågor, samma, men annorlunda.
Jag finns just nu här i Stockholm och det är nog lite utav ett rekord för mig att vistas på samma ort så pass länge.
Men snart är detta kapitlet över och jag flyr tillbaka till hemstaden. Eller det är tanken men jag tampas med att vilja vara här och sedan att vara där.

Tänk om alla bara kunde vara på samma ställe. Så att jag kunde slippa det där eviga flängandet jag alltid känner.

Delar av mig vill alltid vara på ett annat stället än där jag är just nu. Det är jobbigt.
Och det är alltid såhär på ett eller annat vis.

Jag kommer nog börja skriva här igen. Så jag minns lite utav allt det där som jag annars håller i skallen tills det tynar ut.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0